Manon in Yaroslavl (Rusland)

Speciaal voor Piet een kort berichtje!

Speciaal voor Piet een kort berichtje!

Eerst wil ik even dit zeggen: Suusje gefeliciteerd met je verjaardag!

De afgelopen dagen is het ‘normale leven' een beetje begonnen. Ik ga veel naar de universiteit, hoewel ik niet veel les heb. Ik zit er graag te leren en verder gebruik ik er het internet. 's Avonds ga ik vaak even naar een barretje of zit ik thuis met Tatyana en Michael.

Het is hier ontzettend koud, vanmorgen toen ik de deur uitging, was het -32! Ik heb een speciaal vest van Tatyana gekregen die ik deze dagen onder mijn jas kan dragen. Ze vindt het onverantwoord als ik zonder het vest naar buiten ga, zeker omdat ik op de bus moet wachten als ik uit school kom.

Binnenkort een nieuwe update!

Liefs,
Manon

Reacties

Reacties

Kim

Wat lief dat je haar vest mag gebruiken. Zal je ook wel nodig hebben zeg. -32 brrrrrrr

Alie

Beter laat dan nooit Manon nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Als ik de foto's bekijk dan denk ik dat je het wel naar je zin hebt je straalt erover geniet ervan het is een geweldige ervaring. Wat een kou enormmm.
Lieve groet van hier.

Maarten

Geweldig! Ik lees graag je ervaringen! Je doet het goed! Ga zo door!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!