Manon in Yaroslavl (Rusland)

Uni en een avondje Cocktailbar

7 februari - 11.15

Gisteren heb ik nog even de reisblogs van Renate en Tinka gelezen. Het is leuk om te lezen wat anderen mee maken en hoe die de uitwisseling ervaren. De verschillen qua landen zijn groot, maar de uitdaging is voor iedereen hetzelfde.

Ik dacht dat het eindelijk een beetje warmer zou gaan worden, maar dat zit er helaas niet in. De weersverwachtingen zijn alweer bijgesteld!

Ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat het overdag -26 wordt! Lekker een dagje binnenhangen dus! Er is in ieder geval één groot voordeel: normaal gesproken schijnt de zon hier bijna niet, en die hebben wij wel al 5 van de 6 dagen dat we hier nu zijn gezien.

Vandaag zijn we weer vrij. Ik ga straks met Helge naar de universiteit om daar het buffet uit te proberen. Als dat goed is, gaan we daar voortaan lunchen als we naar school toe moeten.

Verder ga ik vandaag verder aan de reading voor Financial Intermediation. Ik heb gisteren van de eerste reading 8 van de 20 pagina's gedaan en ik vond het best pittig. Over twee weken is het eerste examen al, ik moet dus even hard aan de bak! Donderdag hebben we pas weer les, dus er is tijd genoeg.

Ik vind het jammer dat we tot nu toe zo weinig te doen hebben. In Den Haag was ik altijd maar bezig, en hier verveel ik me nu soms wel. 's Avonds is het te koud om naar buiten te gaan, de TV versta ik niet en de hele tijd maar Facebooken enzo is ook niets... Daar moet ik dus nog erg aan wennen!


7 februari - 00.15

Vanmiddag ben ik op de universiteit geweest, ik heb geprobeerd om wat programma's en films te downloaden. Ook heb ik geskyped met Oma Haan.

Gisterenavond zijn we naar de cocktail bar geweest. We waren met Katya en Alex, met Nastya en Dascha en met Adam. Het was ontzettend gezellig. We hadden al om 19.30 afgesproken en we waren pas tegen middernacht thuis. We hebben het over van alles en nog wat gehad. Ik heb verse Piña Colada gedronken, heeeeerlijk! Haha! Moest even denken aan mn lieve buurmeisje Marieke met wie ik ook vaak een glaasje Piña Colada dronk!

Ik ging om 00.30 naar mijn bed. Ik wilde nog mijn mailtjes bekijken, maar helaas lukte dat niet. Op de een of andere manier werkt mijn internet niet meer. Morgen moet ik dus maar even proberen uit te zoeken hoe dat komt! Een nieuwe uitdaging voor morgen!

Reacties

Reacties

Tinka

Mijn blog is erg interessant ja, ik weet het, hahahah. Ik heb gister verjaardagskaart op de post gedaan hoor! Balen dat er (nog!) niet zoveel te beleven is. Over een tijdje versta je de tv wel en kom je om in de sociale contacten :) En die piña colada klinkt érg lekker, ik wou dat ik ze hier kon betalen! Maarja, die postzegel voor jou kaart was al 2,50 eur :P xxx

Renate

Hoi Manon! Wel fijn dat jullie in ieder geval een lekker zonnetje hebben! Ik vind het ook erg leuk om jullie blogs te lezen; blijf ik lekker op de hoogte :) Het is in het begin misschien een beetje vervelen, maar daar komt vanzelf verandering in zoals Tinka zegt! Je hebt wel al snel een tentamen zeg!! Even flink blokken dan! xxxx Liefs uit Engeland

Marieke

Kon ik ook maar even in Rusland zijn om een vers glaasje Piña Colada te drinken :)

Marieke

met jou!!!

Marcel

Leuke blog weer en leuke foto's van je huisje

opa en oma bart

Hoi MANON!
WE ZIJN EEN BEETJE VROEG, MAAR WILLEN JE FELICITEREN EN VOOR MORGEN ALVAST EEN HEEL LEUKE DAG WENSEN. 20 JAAR WORDEN IN RUSLAND, DAT IS NIET IEDEREEN GEGEVEN. OPA NEEMT ER EEN WIJNTJE OP, OMA EN KOPPIE THEE. KUS VAN BEIDEN

Willem en Marjan

Hoi lieve Manon, als we dit schrijven is het bij jou al de 10e februari. Cumpleanos feliz! Hopelijk heb je een gezellige dag en maak je er een feestje van! Een hele dikke verjaardagskus van je vader en moeder :)

karin

hej manon

Van harte gefeliciteerd grattis. Leuk om zo je reis mee te volgen en is het al lekker koud? Mazzel dat je thermo ondergoed super snel droogt, hoef je je geen zorgen te maken haha groetjes karin

inge bos

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. nederlandse tijd nog op tijd. Kus van de bosjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!