Manon in Yaroslavl (Rusland)

Het komt steeds dichterbij!

Nog maar 19 dagen, de voorbereidingen zijn volop in gang! Binnenkort kunnen jullie mijn reisverhalen gaan lezen!

Tinka

Hippe fotoooo ! :)

Marjan Bart

Hoi Manon, het gaat nu ineens heel snel. We wensen je veel succes in het verre Jaroslavl. Het wordt zeker een unieke ervaring!

Renate

Love it! Ik heb m'n e-mailadres al ingevuld. Ik ga er, denk ik, aankomende week eentje aanmaken. Zo blijven we lekker op de hoogte van elkaar! Liefs!

Amanda

Hey hey,

Ik wens je alvast super veel plezier en succes in Rusland :) Ik heb me aangemeld, dus ik ga zeker op de hoogte blijven van je verhalen en alle mooie ervaringen daar!
Super leuk :D

Xxx

Jan Willem

Hey Manon,

Heel veel succes en veel plezier in Rusland

Groetjes,

inge

Hoi Manon, het aftellen is begonnen. Ik weet zeker dat het een super ervaring voor je wordt, waar je altijd op terug zal kijken. Je gaat het vast redden . Veel succes en veel liefs van ons.

celine

hey manon!

We gaan je zeker volgen!
Super ervaring, ik hoop dat je t naar je zin zult hebben, da? brosnov.. perikja!

groetjes!

Manon

Super leuk dat jullie allemaal reageren op mijn berichtje! Binnenkort komen er nieuwe verhalen!

karin de Boer

Hoi Manon,
Engeland zal wel een peuleschil zijn vergeleken bij dit avontuur. Gerrit vind het die kant op nog steeds apenlanden dus ik ben heel benieuwd hoe jij het daar gaat vinden. We volgen je dus op de voet.
We wensen je een hele leuke tijd in Rusia en uiteraard startend met een zeer voorspoedige reis. Dat je maar op tijd je thermo ondergoed aankrijgt.
Groetjes........

karin

hej manon leuk hoor dat je het zo bij gaat houden dat scheelt vast een heleboel typewerk om iedereen op de hoogte te houden. Lycka till zeggen wij hier en een hele goede reis.
hej då

de potters

hee meid, wat leuk dat we mee kunnen lezen. Gisteren zag ik aan je dat je er echt zin in hebt.

Ik wens je een supertijd, we gaan je hier in de Noord volgen en geniet van de wereld daar die wel heel anders zal zijn als de onze!